середу, 6 лютого 2019 р.

Педагогічна рада

4 лютого відбулося засідання педагогічної ради з повісткою денною:
1. Педагогічна рада в рамках роботи над єдиною методичною проблемою за темою: "Підвищення ефективності і якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження в систему роботи опорних схем і схемо-знакових моделей, конкурси, виставки..."
2. Впровадження інноваційних технологій при викладанні зарубіжної літератури в 5-11 класах.
3. Особисте зростання вчителя як мета і результат педагогічного досвіду. Презентація роботи вчителів, які атестуються.
4. Вибір навчального предмету для ДПА в 9 класі для здобуття базової середньої освіти.

Як показує досвід, з схемо-знаковими моделями, опорними схемами працює кожен вчитель школи, при цьому використовують власні схеми чи з інтернет джерел.
Іржавська Я.А., Руленко Л.М., Ворошилова В.А., Антоненко Л.М. та Борсук К.І. розробили опорні схеми для викладання навчальних предметів
Пугач С.В., Зарва В.В., Співак А.В., Руленко Л.В., Нужненко Н.В., Динник Л.Г., Соловей Ю.В. та Грабина А.Б. підготували тематичні опорні схеми.
Опорні схеми послідовно розкривають новий матеріал, тому при підготовці вчителі продумують кожен знак, кожне слово. Головне - викласти навчальний матеріал так, щоб на основі логічних зв'язків він став доступним і надовго відбився в пам'яті учнів.
Результатом роботи вчителів стала виставки творчих надбань опорних схем.






Немає коментарів:

Дописати коментар