четвер, 6 квітня 2017 р.

День здоров'я








До Дня психічного здоров'я в нашій школі були проведені такі заходи:
- випуск стіннівки "Всесвітній день здоров'я";
- тестування "Кольоровий настрій учнів";
- тренінгове заняття "Позитивне мислення та вчинки - запорука відмінного емоційного здоров'я" (5 кл.);
- тренінгове заняття для вчителів "Профілактика емоційного вигорання";
- відзнято відео "Спасибі за життя!";
- психологічний лекторій "Турбота про здоров'я - обов'язок кожного" (8 кл.);
- вікторина "Чи знаєш ти правила здорового способу життя?" (1-4 кл.);
- акція "Не тримайте зла, а тримайте повітряну кульку";
- спортивний конкурс "Міс скакалка" (учні школи);
- акція "Обміняй цигарку на цукерку";
- спортивно-розважальні ігри на свіжому повітрі (1 - 5 кл.)

Немає коментарів:

Дописати коментар