вівторок, 21 лютого 2017 р.

Вечір до Дня закоханих

17 лютого учні 8 класу підготували вечір «Життя неможливе, воно не існує, коли наше серце любові не чує» присвячений Дню закоханих.Головні персонажі інсценівки за твором «За двома зайцями» Проня Прокопівна та Голохвостий завітали на вечір. Звучали пісні про кохання, учні декламували вірші українських поетів, брали участь у конкурсах, розіграшах. 

На парту сусідню я ледве дивлюся, 
Долонею очі свої прикриваю: 
А раптом хто-небудь побачить, вгадає, 
Що я і дихнути на тебе боюся? 
Та все видає мене. Як це терпіти! 
Мовчу, наче раб без’язикий в кайданах. 
Сиджу я і вірші про тебе шифрую, 
І журно дивлюся на парту четверту. 
Аж ось обпекло і звеліло завмерти 
Те сяйво, що я навіть спиною чую. 
Ти входиш, як сонце. Просте порівняння. 
Так сяє веселка у свіжім озоні, 
Так промінь пробуджує котики сонні. 
Ти – сонце і все. Моє перше й останнє!

Немає коментарів:

Дописати коментар